header_kariera

Pronájem vozidel

Pronájem vozidel městské hromadné dopravy

DPMB nabízí k pronájmu městské a zájezdové vozy pro soukromé i firemní jízdy. Máme zkušenosti nejen se zajišťováním jednorázových přeprav, ale i s organizací dopravy na velké akce. Pro přepravu lze využít nabídku městských autobusů, tramvají i trolejbusů. 

Vozidlo Kapacita Poptávka
Autobus minibus 35 osob, standardní autobus 70 osob, kloubový autobus 110 osob (uvedené kapacity se mohou mírně lišit dle konkrétního typu vozidla) Mám zájem
Tramvaj dle typu vozidla (70 až 300 osob) Mám zájem
Trolejbus standardní trolejbus 70 osob, kloubový trolejbus 120 osob (uvedené kapacity se mohou mírně lišit dle konkrétního typu vozidla) Mám zájem
Lodě dle typu lodi, více informací v dokumentu Plavba na objednávku Mám zájem

Na vyžádání lze vypravit i konkrétní vůz, tuto variantu je nutné specifikovat v objednávce. Pozor, vozidla nejsou vybavena bezpečnostními pásy na sedadlech. 

Pronájem historických a retro vozidel

Šalina Café

Šalina Café

Kapacita vozidla: cca 20 míst k sezení, cca 10 míst ke stání

Rok výroby:  1950

Renovace: vybavení stolky, lednicí, kávovarem či audiovizuální technikou

Omezení: lze provozovat bez omezení

Historická tramvaj, přezdívaná "Plecháč", vyrobená v Královopolské strojírně Brno jako poslední typ dvounápravových tramvají provozovaných v Brně – v běžném provozu byly tyto vozy používány v letech 1950–1974. Tento konkrétní vůz prošel modernizací, během níž byl vybaven stolky, lednicí, kávovarem a audiovizuálním systémem, který umožňuje přehrávání hudby a videa přímo z notebooku. Obsluhu kávovaru zajistí palubní personál.

Nabídkový list Mám zájem

Šalina Café
Tramvaj Škodovka s vlečným vozem

Tramvaj Škodovka s vlečným vozem

Kapacita vozidla: v motorovém voze 28, ve vlečném voze 26, míst ke stání v každém voze maximálně 10

Rok výroby:  1943 (motorový vůz), 1926 (vlečný vůz)

Renovace: 2016–2017, po zařazení do pravidelného provozu

Omezení: nelze využít na trati Komenského náměstí – Náměstí Míru, na ulici Pekařské, Husové, na trati Jugoslávská-Zemědělská-Čertova rokle, dále na trati Geislerova-Líšeň (Stránská skála) a nelze vypravit v zimní sezóně (říjen–duben)

Historická tramvaj přezdívaná Škodovka, Ledárna a v pozdějších letech také Dřevák byla vyrobena v Královopolské strojírně Brno. Typickým prvkem těchto vozů bylo obložení spodní části vozové skříně dřevěnými peřejkami. Označení Ledárna odkazuje na absenci dveří v interiéru a neustálý průvan. K vozu je možné připojit vlečný vůz s evidenčním číslem 2015 vyrobený ve vagonce Ringhoffer v roce 1926. Pronajmout lze celou soupravu nebo pouze motorový vůz. Specifikace je možná v objednávce.

Nabídkový list Mám zájem

Tramvaj Škodovka s vlečným vozem
Tramvaj Plecháč s vlečným vozem

Tramvaj Plecháč s vlečným vozem

Kapacita vozidla: v motorovém voze 21, ve vlečném voze 20, míst ke stání v každém voze maximálně 20

Rok výroby:  1950

Renovace: 2017–2019 do původního stavu

Omezení: nelze využít trať Komenského náměstí – náměstí Míru, ulici Pekařskou, ulici Husovu, trať Jugoslávská – Zemědělská – Čertova rokle, trať Geislerova – Líšeň/Stránská skála; nelze vypravit v zimní sezóně (říjen–duben)

Souprava historické tramvaje, přezdívané Plecháč, vyrobené v Královopolské strojírně Brno jako poslední typ dvounápravových tramvají pro Brno. Původně bylo vyrobeno 25 motorových a 30 vlečných vozů, dalších 5 motorových vozů bylo dle dokumentace vyrobeno přímo v ústředních dílnách dopravního podniku. Vozy byly v provozu v rozmezí let 19501974 a v běžném provozu jezdily výhradně v soupravě, na samém konci provozu i jako samostatný motorový vůz. Pronajmout je možné buď celou soupravu, nebo pouze motorový vůz.

Nabídkový list Mám zájem

 

plecháč
Autobus Škoda 706 RTO

Autobus Škoda 706 RTO

Kapacita vozidla: 42 míst k sezení, nelze přepravovat stojící cestující

Rok výroby:  1972

Renovace: 2018–2020, dle poslední vyráběné série autobusů v SVA Holýšov v roce 1972

Omezení: nelze vypravit v zimní sezóně (říjen–duben)

Autobus RTO konstrukčně vychází z autobusů Škoda 706 RO. V Brně bylo v letech  1985 - 1981 provozováno celkem 132 typu Škoda 706 RTO. Většina těchto vozidel byla v městském provedení (MTZ) se dvěma vstupními dveřmi, v Brně méně rozšířenou verzí byly autobusy typu CAR jedněmi dveřmi, které byly primárně určeny pro příměstský provoz. Historický vůz 2253 reprezentuje stav posledního dodaného vozu do Brna v roce 1972. Jízda tímto již ryze historickým autobusem je zážitkem nejen pro nadšence. Zvláště vhodný je tento autobus na svatby k převozu svatebních hostů.

Nabídkový list Mám zájem

 

autobus 706
Autobus Karosa ŠM11

Autobus Karosa ŠM11

Kapacita vozidla: 27 míst k sezení, 23 míst ke stání

Rok výroby:  1979

Renovace: 2019–2020 do stavu po zařazení do provozu

Omezení: nelze vypravit v zimní sezóně (říjen–duben)

Autobusy konstrukční řady Š představovaly zcela novou koncepci vozidel pro městskou, linkovou i zájezdovou dopravu. Díky nové konstrukci karoserie bylo možné snížit výšku podlahy ve vozidle, vytvořit prostornější interiér a mít větší počet dveří pro výstup a nástup cestujících. V běžném provozu bylo možné vídat městské, linkové i zájezdové vozy, ve zkušebním provozu byla i kloubová varianta a trolejbusy. Autobusy byly vyráběny v letech 1964–1981 a byly v provozu téměř u všech dopravců v Československu.  Část vozidel byla vyráběna také pro export. Zvláště vhodný je tento autobus na svatby k převozu hostů.

Nabídkový list Mám zájem

 

Karoša 2740
Tramvaj T2

Tramvaj T2

Kapacita vozidla: 24 míst k sezení, 30 míst ke stání

Rok výroby:  1959

Renovace: po 1. generální opravě (1972–1974)

Omezení: lze provozovat bez omezení po celé tramvajové síti

Tramvaj typu T2 z produkce Tatra Smíchov, přelomový typ tramvaje s širší vozovu skříní proti starým vozům a odporovou  elektrickou výzbrojí se zrychlovačem. Brněnský dopravní podnik byl společně s DP Ostrava největším provozovatelem tohoto typu tramvají, provoz vozů tohoto typu v Brně  skončil v roce 1998. V běžném provozu jezdily vozy i v soupravách, navazující typ T2 je v provozu v různých modifikacích i dnes. Vozy byly před provedením 2. generální opravy charakteristické laminátovou ozdobou předního světlometu nazývanou "Stalinův fous" a v Brně se těmto vozům přezdívalo také "Sputnik".

Nabídkový list Mám zájem

 

Tramvaj T2
Tramvaj T3

Tramvaj T3

Kapacita vozidla: 24 míst k sezení, 30 míst ke stání

Rok výroby:  1967

Renovace: do stavu na konci 80. let

Omezení: lze provozovat bez omezení po celé tramvajové síti

Tramvaj typu T3 z produkce ČKD Tatra Smíchov navazující typ na tramvaj T2 s výraznými úpravami konstrukce, které spočívaly zejména ve vylehčení karoserie a použití laminátových čel vozu. Navíc došlo k zavedení typických laminátových sedaček pro cestující. Tento typ vozu je v provozu v různých modifikacích  i dnes, vozy byly a jsou provozovány v běžném provozu i v soupravách.

Nabídkový list Mám zájem

 

tramvaj T3
Tramvaj K2

Tramvaj K2

Kapacita vozidla: 49 míst k sezení, 40 míst ke stání

Rok výroby:  1983

Renovace: 2016, do stavu po zařazení do pravidelného provozu

Omezení: bez omezení po celé tramvajové síti

Kloubová tramvaj typu K2 vychází z typu T3. Brněnský podnik byl jedním z největších provozovatelů tohoto typu tramvaje, řada vozů byla rekonstruována buď dosazením nové (úspornější) elektrické výzbroje, nebo rekonstrukcí na typ PR s novým designem čel vozů a celkovým zvýšením komfortu pro cestující (nové sedačky, zatmavená skla).

Nabídkový list Mám zájem

 

K2
Tramvaj T3R

Tramvaj T3R

Kapacita vozidla: 24 míst k sezení, 30 míst ke stání

Rok výroby:  1986

Renovace: 2018–2019, do stavu po provedené rekonstrukci v roce 1995

Omezení: lze provozovat bez omezení po celé tramvajové síti

Tramvaj typu T3 z produkce ČKD Tatra Smíchov po provedení vzorové rekonstrukce v ČKD Praha na typ T3R. Jednalo se o vzorovou rekonstrukci, kdy došlo k úpravě celého vozu jak technicky (nová úsporná elektrická výzbroj, repase vozové skříně), tak i pro cestující (nové řešení interiéru, zatmavená skla, informační systém, výklopné dveře). Vozy tohoto typu jezdí v soupravách, konkrétně tento byl běžně v provozu samostatně. Rekonstrukce stejného rozsahu probíhala i u kloubových vozů K2.

Nabídkový list Mám zájem

 

T3
Trolejbus 15Tr

Trolejbus 15Tr

Kapacita vozidla: 44 míst k sezení, 30 míst ke stání

Rok výroby:  1990

Renovace: do stavu po zařazení do pravidelného provozu

Omezení: lze provozovat  po celé trolejbusové síti

Kloubový trolejbus 15Tr výrobce Škoda Ostrov, první typ kloubového trolejbusu tohoto výrobce a první typ kloubového trolejbusu v brněnském trolejbusovém parku.  Vychází ze sólo trolejbusu 14Tr, hnané má obě zadní nápravy, již od výroby vybaven úspornou tyristorovou elektrickou výzbrojí. Deponován v trolejbusové vozovně Komín.

Nabídkový list Mám zájem

 

15Tr
Autobus B732

Autobus B732

Kapacita vozidla: 31 míst k sezení, 20 míst ke stání

Rok výroby:  1989

Renovace: 2016–2019, do stavu po zařazení do pravidelného provozu

Omezení: lze provozovat  bez omezení

Autobus výrobce Karosa navazující na typ ŠM11 s novým řešením "vše vzadu", kdy jsou motor i převodovka umístěny za zadní nápravou. Vozy byly původně dodávány s automatickou převodovkou, v průběhu výroby se přešlo na převodovku manuální (zejména kvůli snížení spotřeby paliva). Na tento typ vozu navázala výroba typů B931 a B951 (typ B951 si můžete také pronajmout, jde o retro vůz 7486).

Nabídkový list Mám zájem

 

Autobus B732
Autobus B741

Autobus B741

Kapacita vozidla: 42 míst k sezení, 30 míst ke stání

Rok výroby:  1995

Renovace: do stavu po ukončení pravidelného provozu (2015)

Omezení: lze provozovat  bez omezení, omezení průjezdu pouze v prostorově stísněných smyčkách a ulicích, omezené možnosti otočení (kloubový vůz)

Autobus výrobce Karosa, první typ kloubového autobusu tohoto výrobce v sériové výrobě. Koncepce "vše vzadu", motor i převodovka jsou za zadní nápravou, hnací náprava je úplně vzadu. Tento vůz je vybaven automatickou převodovkou, v provozu byly také meziměstské varianty pouze se 3 dveřmi a manuální převodovkou. Po ukončení výroby tohoto typu následovaly modernizované typy B941 a B961.

Nabídkový list Mám zájem

 

Autobus B741
Autobus B951

Autobus B951

Kapacita vozidla: 31 míst k sezení, 20 míst ke stání

Rok výroby:  2006

Renovace: po zařazení do pravidelného provozu

Omezení: lze provozovat  bez omezení

Autobus výrobce Karosa, inovovaný typ B931 (který vychází z typu B700) a poslední varianta vysokopodlažního autobusu tohoto výrobce. Vozy měly oproti dřívějším typům nový typ přední nápravy a motor Iveco, vyráběla se také kloubová varianta B961. Vůz je vybaven automatickou převodovkou, u dalších  dopravců bylo možné narazit i na vozy vybavené manuální převodovkou (typ B951). Po vyřazení z pravidelného provozu u DPMB (2015) našla část vozů uplatnění u jiných dopravců.

Nabídkový list Mám zájem

 

Autobus B951
Zájezdová doprava DPMB

Věděli jste, že naše vozy vás vezmou i za hranice moravské metropole? Nabízíme pronájem autobusů určených pro vnitrostátní i mezinárodní přepravu osob. 

Objednávka 

Objednávku je možné provést telefonicky, e-mailem nebo přes objednávkový formulář.

Musí obsahovat následující údaje:

  • kontakt (e-mail a telefonní číslo);
  • datum a čas přistavení (odjezdu) vozidla;
  • místo přistavení vozidla;
  • cíl cesty a případné údaje o cestě zpět;
  • předpokládaný maximální počet přepravovaných osob;
  • preferovaný typ vozidla (autobus, tramvaj…);
  • speciální požadavky (například nutnost bezbariérového vozidla, výzdoba, vybavení…).
Pronájem autobusů pro zvláštní jízdy